FANDOM

Karol Brama - fikcyjna postać. Powstał (nie urodził się; powstał) 15 kwietnia 1950 roku w islandzkim wulkanie Eyjafjallajökull . Gdy nastąpiła erupcja wypłynął wraz z lawą na powierzchnię. Brama jest nieśmiertelny, posiada umiejętności wykraczające poza wszystko, jest łysy. Nie mówi zbyt dużo, woli działać.

Jego życie rozgrywa się w okresie: Czas Bramy, jednakże jeśli liczyć jego cofnięcie w czasie, to jego życie rozgrywa się również w okresie zwanym: Przed czasem Bramy. Wtedy cofnął się do czasów Wojny Secesyjnej razem ze swoim kompanem (Owen Wilson(tak, to ten aktor)), który ostatecznie zginął podczas próby ucieczki w vanie Bramy.

Parę dni po erupcji wulkanu, Karol Brama porwał vana stojącego nieopodal w lesie i od tamtego czasu porusza się nim (oczywiście przerobioną przez siebie samego wersją) po świecie. Z czasem zbudował mnóstwo tego typu pojazdów z różnych kolorach na wzór Iron Mana i jego kombinezonów. Nigdy się do tego nie przyznał. Przeważnie używa vana koloru białego. 

Później zaczął obserwować "Małego Chińczyka" (Johnny Pantera) w celu zdobycia informacji na temat rodu McLeiweillig. Z czasem, pod pseudonimem "Papa" przeniknął w otoczenie Pantery jako jego informator. To nie trwało długo. W późniejszym okresie Brama wyjechał do swojego brata, który powoli tracił majątek.

Posiada rodzinę. Jego bratem jest Dżejk Brama (niegdyś multi-miliarder, teraz bankrut prowadzący włoską restaurację wraz z włoskim kucharzem). Jego siostrzeńcem jest Klaus Brama.

Ciekawostki:

  1. Nikt nie wie dlaczego powstał w wulkanie.
  2. Śmiertelnie boi się tosterów, natomiast uwielbia tosty.
  3. Ma własne grono fanów, którzy w formie hołdu dla niego ogolili sobie głowę na łyso (Brama jest łysy).
  4. Całe uniwersum opiera się na jego postaci.
  5. Ród Bramów pochodzi z jednego z plemion wikingów.
  6. Jego rodzina posiada wyniarnię w podziemiach pod Paryżem.
  7. W 2010 roku islandzki wulkan wybuchł, to przez Bramę.
  8. Przez jakiś czas bronił w bramcę klubu Anża Machaczkała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki