FANDOM

Johnny Pantera - (znany również pod pseudonimem "Mały Chińczyk", zmienił nazwisko, początkowo nazywał się Johnny McLeiweillig ) jedna z wielu postaci Uniwersum. Wiadomo, że ma około 400 lat. Jest Szkotem. Chce się odłączyć od rodziny ciągnąc za sobą niczego nieświadomego brata.

Przed czasem Bramy . Głównie życie Johnny'ego rozgrywa się przede wszystkim na Dzikim Zachodzie. Tam jest bandytą i porywa pociągi dla okupu. Wówczas miało około 200 - 250 lat. Tak czy siak wyglądał bardzo młodo.

Czas Bramy . Na początku XXI wieku zatrzymał się w Polsce. Został informatykiem i założył zespół muzyczny "Pantera Band". Przez niedługi okres czasu często spotykał się z Karolem Bramą (który wtedy znany był pod pseudonimem "Papa "), który przekazywał mu informacje, mimo że rody: Bramów i McLeiweillig nie przepadają za sobą.

Agent Shark był jego szefem przez około rok czasu i Pantera przekazywał mu informacje zdobyte od Bramy.

Johnny ma młodszego brata - Johnny'ego Pistoleta (ten zmienił nazwisko). Obaj pochodzą ze szkockiego rodu McLeiweillig  .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki